woensdag 17 mei 2017

A new video working with Versacraft Ink

Hello my dear blog friends,

Today Nellie has made a new video how to work with Versacraft Ink and make a beautiful card with the new stamps. Als i put the new flyers in this post with the new stamps and Dies from Nellie.




Hallo mijn lieve blog vriendinnen,

Nellie heeft vandaag een nieuwe video gemaakt over hoe je kunt werken met Versacraft Ink en een mooie kaart mee kunt maken met de nieuwe stempels. Ik zet ook de flyers in dit bericht met de nieuwe stempels en Dies van Nellie.











































Love, Petra. xxx
Liefs, Petra.





4 opmerkingen:

  1. Wat Supermooi en wat zijn er toch mooie materialen te koop..daar wordt je toch hebberig van?! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,

    Ik keek in mijn leeslijst en ik dacht dat je een stempelkaart had gemaakt :).De nieuwe collectie is weer heel mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peet,
    Ja zeker we worden erg verwend met al die mooie spulletjes. Hebberig worden?? Meid daar hebben wij toch nooit last van? :-) :-)
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sylvia,
    Nee meid, ik was nog niet toegekomen aan een stempel kaart :-) Maar hij zit er wel aan te komen hoor. Zeker weten dat de nieuwe collectie weer heel erg leuk is!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen