dinsdag 16 mei 2017

A new video with the Floral Punches

Hello my dear blog friends,

Nellie has made a new video for you, how to make beautiful flowers with the Floral Punches. These are great punches to work with, i have them in use for manny years and use them at almost every card i make. Have fun watching the video!




Hallo mijn lieve blog vriendinnen,

Nellie heeft een nieuwe video voor jullie gemaakt, hoe je kan werken met de Floral Punches. Dit zijn echt geweldige ponsen om mee te werken, ik heb zal al jaren in mijn bezit en ik gebruik ze bijna op elke kaart die ik maak. Veel kijk plezier met deze video!



Love, Petra. xxx
Liefs, Petra. xxx

2 opmerkingen:

  1. Leuke video,Petra.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sylvia! Ik wens jou een fijne en zonnige dag toe vandaag.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen