vrijdag 6 oktober 2017

A new home

Hello my dear blog friends,

Today i have a new card for you. I have made this card for a friend of mine, who has moved to a new house. I made this card with the nice English House card of Marianne Design. I Die cut the house two times and i assambled them together, in a way that you can put 2 battery tealights inside


Hallo mijn lieve blog vriendinnen,

Vandaag heb ik weer een nieuwe kaart voor jullie. Ik heb deze kaart gemaakt voor een vriendin van mij die kort geleden verhuisd is. Ik heb deze kaart gemaakt met de leuke Engelse huis Die van Marianne Design. Ik heb de huisjes 2x uitgestanst en en zo zo aan elkaar gemaakt dat je er 2 batterij waxinelichtjes er tussenin kan zetten



Love, Petra. xxx
Liefs, Petra. xxx

4 opmerkingen:

  1. Suupergaave creatie geworden..leuk dat er ook een lichtje in kan!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Dank je wel meid voor je lieve complimenten!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie persoonlijke kaart,Petra.Leuke lichtjes achter het raam.
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sylvia,
    Dank je wel meid voor je complimenten!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen